Általános információk és házirend

1.) Check in – Check out információk
A szobákat érkezési napon 15:00 órától tudják elfoglalni Vendégeink.
Bejelentkezni akár online is tudnak érkezés előtti napon itt: https://centroomseger.hu/online-check-in/
de a Hotel Eger & Park**** recepcióján is lehetséges érkezéskor.
A Centrooms bejáratát nyitó mágneskártyát és a szoba kulcsát is szintén a Hotel Eger & Park**** recdepción lehet felvenni.
Utazás napján a szobák 10:00-ig állnak rendelkezésre, a kulcsot és a mágneskártyát az előtérben elhelyezett postaládában hagyhatják Vendégeink.
Korai bejelentkezés és kései elutazás
Amennyiben a szálloda foglaltsága engedi van lehetőség a szobát korábban elfoglalni, vagy később átadni. Ezt előzetesen, írásban szükséges egyeztetni az info@centroomseger.hu e-mail címen, írásos visszaigazolás szükséges róla.
Felárak:
Korai érkezés (13:00): 5.000 Ft/szoba
Kései elutazás (14:00): 6.000 Ft/szoba
Kései elutazás (17:00): 8.000 Ft/szoba

2.) Szállodai tartózkodás
A Centrooms Vendégei szoba telefonjukon 24 órában tudják tartani a kapcsolatot a Hotel Eger & Park**** recepciójával. Itt tudják jelezni, ha kérdésük, vagy kérésük adódna a tartózkodás alatt. A recepciót a 2222# telefonszámon tudják elérni Vendégeink.

3.) Napi takarítás
A szobákat kollégáink napi 1 alkalommal meglátogatják, kiürítik a szemetet és pótolják a fogyó használati cikkeket. Amennyiben Ön kilincsére kiakasztja a “Nem kérek takarítást” táblát, úgy kollégánk az Ön szobájába nem fog bemenni.

4.) Szobakulcs és mágneskártya
A vendégek bejelentkezéskor mágneskártyát és szobakulcsot kapnak a Hotel Eger & Park**** recepcióján. A mágneskártya a Centrooms bejáratát nyitja, míg a kulcsok a szobákat.

5.) Parkolás
A Centrooms Vendégei gépjárműveiket az 5 perces könnyed sétával elérhető Hotel Eger & Park**** szálloda sorompóval elzárt és kamerával megfigyelt belső udvarán parkolhatják le. Díja  1.000 Ft/autó/éj 2021-ben, 1.300 Ft/autó/éj 2022-ben.

6.) Számlázás
A megrendelt szolgáltatások teljes értékét érkezés napján a Hotel Eger & Park**** recepcióján rendezni szükséges!

7.) Idegenforgalmi Adó (IFA)
Adófizetési kötelezettség terheli azt a 18 évet betöltött személyt, aki nem állandó lakosként bármely Magyarországi település területén legalább egy vendégéjszakát eltölt. Az IFA (idegenforgalmi adó) mindig a megkezdett vendégéjszakák száma szerint alakul, az összeget annyiszor kell megfizetni, ahány éjszakát a településen, városban töltött a vendég. Mértéke településenként változó, Egerben ennek összege 500 Ft/fő/éj. Ez az összeg a szállodától függetlenül változhat!

8.) Étkezések
A Centrooms Park Eger területén nem biztosított az étkezés, azonban a Hotel Eger & Park**** éttermében van lehetőségük Vendégeinknek igénybe venni az éttermi szolgáltatásokat. Előzetes egyeztetés szükséges!

9.) Kamera
A szálloda területe kamerával megfigyelt. A szálloda adatvédelmi tájékoztatóját az adatvédelem menüpontban találják.

10.) Látogatók
A szállodai szobákban csak az előre regisztrált vendégek tartózkodhatnak! Amennyiben szállóvendégünkhöz érkeznek, azt a Hotel Eger & Park**** recepcióján jelezni köteles Vendégünk!

11.) Biztonság
Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy a szobában hagyott értéktárgyaikért szállodánk nem vállal felelősséget.

12.) Egyéni elektromos készülékek
A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni, kávéfőzőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos.

13.) Tűzvédelem
A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden Vendég köteles betartani!

14.) Dohányzás
A szálloda egész területén tilos a dohányzás! Dohányzás észlelése esetén a szálloda extra takarítási díjat számít fel, melynek összege 10.000 Ft.

15.) A vendégek nyugalma
Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát és hangoskodással azt ne zavarják! Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22:00 óra után! Amennyiben a szálloda más Vendégei panaszt tesznek, vagy kártérítési igénnyel élnek a szálloda irányába, azt a rendbontást elkövető Vendég köteles megtéríteni!

16.) A hotel értékei
Berendezési tárgyakat és textíliákat a szállodából kivinni tilos!

17.) Károkozás
Gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a szálloda az okozóval megtérítteti.

18.) Hibajelentés
Kérjük Vendégeinket, hogy a szobában tapasztalt mindennemű meghibásodást a megadott telefonszámokon haladéktalanul szíveskedjenek jelezni.