Nyereményhétvége beszámoló No.2.

Nyereményjáték által tölthettünk a Centrooms Park Egerben 3 csodás napot. A facebook oldalon meghirdetett játékban én voltam az egyik szerencsés, aki 3 nap 2 éjszakai szállást nyert 2 főre reggelivel és belépőjeggyel a testvér szállodájukba, a Hotel Eger & Park Konferencia és Wellness Szállodába. A nyereményt a párommal és a 2 éves kisfiúnkkal együtt használtuk fel hétvégén. Lakóhelyünktől, Váctól Eger 2, 2 és fél óra autóút. 3 után nem sokkal már ott is voltunk. Igénybe vettük a testvér szálloda parkolási lehetőségét, így onnan gyalog mentünk át a szállásra, ami 5-10 perc (500m) kényelmes sétára volt. A szálloda a belváros szívében helyezkedik el, a legtöbb nevezetesség egy karnyújtásnyira van. A szálloda barátságos, kis aranyos, jó illatú  és szép tiszta. A fogadtatás kedves volt. A recepciós hölgy mosolygós és segítőkész. Elmondott minden fontos információt, majd megmutatta a szobánkat. A szobánk tágas, világos, jól felszerelt, elegáns és modern berendezésű volt. Az ágyunk nagyon kényelmes. A fürdőszoba, zuhanyzós, tágas és szép tiszta. A szobánkból a belső udvarra volt kilátás. Ahhoz képest, hogy a szálloda milyen forgalmas helyen van, a pihenésben és alvásban senki és semmi sem zavart! A szobában meglepetés bekészítésként egy vízforraló és 1-1 kávé várt ránk, amit másnap reggel fogyasztottunk el és nagyon jól esett! Kedves gesztus a szállodától, ami jól esne minden nap! 😊 Az üdvözlő italt, ami Eger egyik híres bora, az Egri csillag volt, az utolsó este fogyasztottuk el a szobánkban! Első nap a szálloda környékét fedeztük fel! Ebben kértünk és kaptunk segítséget is a recepciós hölgytől. Mi minden nap 2-3 alkalommal érdeklődtünk valami után, amire mindig készségesen is válaszoltak. Első nap megnéztük a Dobó-teret és elsétáltunk a Bazilikához. Reggeli után a testvér szálloda wellness belépőjegyét használtuk fel. A wellness részleg nagyon szép, jól kialakított, hangulatos és tiszta. Nem voltak sokan, nagyon jól éreztük magunkat. A gyerekrészleg nagyon szép és barátságos, kisfiam alig akart kijönni a vízből, imádta a csúszdát is. Fürdés után ellátogattunk az Egri Várba. Kicsi fiam tanulóbiciklivel tette meg a sétát, mindenki dicsérte. Minden nagyon szuper volt. A vár szép, tisztán tartott, rendezett. Megnéztünk egy íjászversenyt, belehallgattunk egy tárlatvezetésbe és megcsodáltuk a Panoptikumot is. Az ott dolgozók is nagyon kedvesek, mosolygósak és segítőkészek voltak. Harmadik nap reggeli után a Termálfürdőbe mentünk el. Fürdés után a Szépasszony-völgybe látogattunk el. Felhasználtuk a Petrény borkóstolásra kapott kuponunkat és körül néztünk. Marci Pincéjébe vettünk egy üveg borzselét és ittunk egy pohár jégbort. Azt a jégbort azóta is emlegetjük milyen finom volt. 😊 Nagyon kellemes élményekkel gazdagon távoztunk a szállodából. A személyzet hibátlan: kedvesek, barátságosak, udvariasak, segítőkészek és mosolygósak. Mindenkinek csak ajánlani tudjuk és ajánlottuk is az ismeretségi körünkben! Minden szuper volt, haza se szerettünk volna jönni és legszívesebben már holnap mennénk is vissza! Köszönjük szépen a lehetőséget, hogy eltölthettünk 3 csodás és felejthetetlen napot!