Nyereményhétvége beszámoló No.1.

A történetem ott kezdődik, hogy böngésztem az interneten és találtam egy játékfelhívást a Centrooms Hotellel kapcsolatban. Akkor még nem gondoltam, hogy én leszek az egyik szerencsés, aki nyerhet egy 3 nap 2 éjszakás pihenést 2 fő részére ebben a hotelben. El sem akartam hinni a gratuláló e-mailt, amit a hoteltől kaptam a nyereményről. Válaszoltam is hamar nekik, miután részletesen tájékoztattak a nyeremény tartalmáról, a hotelről (elhelyezkedésükről, étkezési ajánlatukról, parkolási lehetőségekről és a társ-hotel Wellness részlegének használatáról). Kicsit nehéz eset voltam ugyan, mert 3x is módosítottam az időpontot a pihenéssel kapcsolatban. A hotel kellően rugalmas volt, mert meg tudták oldani, hogy akkor tudjak menni, amikor szeretnék. Nagyon kedvesek és gyorsak voltak a válaszokat illetőleg, több kollégával is egyeztettem.

Eljött hát a nagy nap, amikor a párommal elindultunk autóval Budapestről Egerbe. Csodás szőlőtőkéket és rengeteg túrabiciklist láttunk az úton. Egerszalókon elidőztünk kicsit a híres és egyedülálló só-dombnál, de utána a hotel felé indultunk. Nem jártunk még a környéken, de nem vitás, hogy a hotel nagyon könnyen megtalálható volt. A történelmi belváros szívében, egy aranyos macskaköves utcácskában találtuk meg.

A recepciós hölgy nagyon illedelmesen köszöntött minket, egy finom borral is megkínált, amíg elmondta a házirendet és átadta a kulcsokat, majd felvezetett minket a szobánkig. Nagyon szépnek találtuk a hotel külsejét és belsejét is egyaránt, látszott, hogy valóban nemrégiben lett felújítva minden. A frissesség illata még mindenhol érződött. A szobába érve is megbizonyosodtunk arról, hogy biztos nagyon pihentető élményben lesz részünk. Classic szoba volt a nyeremény tartalma, mely tágas szobát és fürdőszobát takar, hatalmas és utcára néző ablakokkal. Pont, mint az interneten is megtalálható képek tükrözik. Franciaágy, nagy gardróbszekrény, íróasztal, hűtő, klíma, zuhanyzó, tv és kedves gesztusként vízforraló és kávé várt ránk. A felszereltség nagyon jó, modern és tiszta szobát kaptunk.

Első éjszaka városnéző körútra mentünk. Megnéztük az Egri várat és kitaláltuk a másnapi menetrendet. Hála a recepciós hölgynek megtudtuk, hogy egy rendezvénybe csöppentünk, ugyanis a pláza udvarán Pálinkafesztivál van. Könnyen eltaláltunk oda is, néhány embert ugyan megkérdeztünk, de mindenki kedvesen segített. (Visszagondolva nagyon egyszerű lett volna eljutni oda.) Jól éreztük ott is magunkat. Koncertek voltak és pálinkakóstolás. A vacsoránkat ott fogyasztottuk. Kellően kipihentük magunkat a következő napra a szálláson, mert a szomszédokat sem hallottuk és a környék is csendes volt.

Az ebédjeinket a vár lábánál lévő családias étteremben fogyasztottuk. Nagyon finom volt minden, amit kértünk, bőséges adagot kaptunk mindkét napon. Vacsorázni is betértünk a belvárosban valahova, ahol épp jártunk. Ettünk gőzgombócot, kürtőskalácsot, mátrai borzaskát és sok egyéb finomságot.

Túráink során meglátogattuk a belvárosban a Minaretet, az Eszterházy Károly Főiskola kiállításait, a Csillagászati Múzeumot és a Camera Obscurát, a Bazilikát, az Egri várat, a Város a város alatt pincerendszert.  Utolsó nap a hotel elhagyása után még messzebb is merészkedtünk, a Szépasszony-völgybe és a szomszédos Noszvajra is ellátogattunk. Noszvaj is csodálatos festői környezetet tárt elénk kis tavával, a De la Motte kastélyával, Barlanglakásaival. Igazából ezt a plusz túrát az egri Török fürdő délutáni nyitva tartása miatt írtuk rögtönözve a listánkra (4 után lehetett csak a wellness részleget használni). Mivel mindenképp meg szerettük volna ezt a fürdőt látogatni, ha már itt vagyunk, így a fürdőzés előtti kis túrázást választottuk és az esti hazaindulást. Rengeteg látnivalót megnéztünk, visszagondolva hihetetlen, hogy ilyen sok helyre eljutottunk ilyen rövid idő alatt! De nem lehetetlen, 458 képpel pecsételtük meg az ittlétünket. Mi az aktív pihenést szeretjük. Nagy élménybeszámolóval tértünk haza. Szuper a hotel, jókat aludtunk ott, nagyszerű és történelmi a város, a táj festői. Még biztos visszatérünk!